Visos minėtos veiklos yra geros ir tinkamos Z kartos vaikams ‒ svarbiausia atrasti įvairovę ir balansą tarp virtualių ir realių veiklų. Tėvai ir mokytojai turėtų padėti vaikams atrasti savo pomėgius ir veiklas, kurios jiems teikia džiaugsmą, pasitenkinimą ir ugdo įvairias kompetencijas. Jau pradinėje mokykloje galima leisti išbandyti vaikams 2‒3 veiklas, kad jie pasirinktų, kas labiau tinka ir patinka. Labiausiai nukenčia ir tampa izoliuoti nuo įvairių veiklų ir galimybių tie vaikai, kurių tėvai nesistengia atitraukti savo atžalų nuo išmaniųjų ekranų ir pasiteisina pasakymu, kad vaikas kiauras dienas sėdi prie kompiuterio, jam niekas neįdomu. Svarbu žinoti, kad išmanieji įrenginiai sukurti taip, kad būtų itin patrauklūs vartotojams ir kad prie jų būtų praleidžiama kuo daugiau laiko, tad vaikams, kol jų savikontrolė dar nesusiformavusi, labai reikalinga suaugusiųjų pagalba ir pastangos įtraukti juos į kitas veiklas. Yra naivu tikėti, kad šiuolaikiniai vaikai patys bėgs į kiemą spardyti kamuolio, bet jie mielai tą darys su suaugusiaisiais.