Nauda, kurią vaikai gauna naudodamiesi išmaniosiomis technologijomis, yra techninės žinios ir virtualaus bendravimo įgūdžiai. Tarkim, pradinių klasių mokiniai jau gana lengvai gali atlikti namų darbus kompiuteriu, naudodamiesi internetu ir kai kuriomis programomis, o paskui pristatyti savo darbą visai klasei.
Pakito informacijos šaltiniai: spausdintos knygos pralaimi konkurencinę kovą su informacijos paieška internete. Z karta priima ir apdoroja informaciją greičiau, bet nedideliais kiekiais, geriausia, kai ji sutelpa į įrenginio ekraną ar vieną puslapį. Kadangi vaikai pasižymi greičiu, tai informaciją priima gana paviršutiniškai, o kad jie susikauptų ir susikoncentruotų į mokymąsi, jiems turi būti įdomu, nes per prievartą jie nedarys nieko.
Z kartos mokiniai gali vienu metu apdoroti didelius informacijos kiekius. Tai pagrindžia naujausi neurologiniai smegenų tyrimai, kurie rodo, kad šiuolaikinių vaikų smegenys jau yra kiek kitokios negu ankstesnių kartų. Tarkim Z kartos mokinių trumpalaikės (darbo) atminties pajėgumai jau yra didesni negu ankstesnių kartų, todėl jie gali efektyviai dirbti su informacija iš karto, ją greitai susirasti, pritaikyti. Ilgalaikė atmintis jau kitokia. Tai, kas nugula į ilgalaikę atmintį, yra sunkiau atgaminama ir panaudojama reikiamu momentu. Tuo galima paaiškinti, kodėl šiandieniniai mokiniai taip sunkiai ir nenoriai mokosi mintinai istorijos datas ar kalnų ir ežerų pavadinimus, o išmokę ne visada pasinaudoja turima informacija, nes jiems ją atgaminti reikia daugiau pastangų negu iš karto naudojantis informacijos šaltiniais.
Lietuvos mokslininkų atliktas tyrimas apie mokinių poreikius mokantis tiksliųjų dalykų parodė, kad daugelis mokinių ilgisi vadinamosios rankų dimensijos, t. y. darbo naudojantis realiomis priemonėmis, eksperimentavimo, čiupinėjimo, lietimo, patyrimo per pojūčius, darbo atlikimo savomis rankomis. Tai svarbi žinutė tėvams ir mokytojams ‒ Z kartos vaikams patyrimas kažką atliekant savomis rankomis, naudojant tikras medžiagas labai sustiprina realybės pojūtį, palengvina naujų žinių, teorijos supratimą ir aplinkos pažinimą.