Faktai, kurie jus nustebins…

  • Reklama yra visur. Aplink mus nuolat vyksta tabako, alkoholio ir kitų narkotinių medžiagų reklama. Jos poveikis stiprus. Pastebėta, kad jau nuo ankstyvos vaikystės gebame įsiminti, atpažinti ir sieti matomas reklamas su gamintojų prekės ženklais. Neįtikėtina, kad vaikai jau nuo 3 metų amžiaus atpažįsta alkoholio prekės ženklus!
  • Taikinys – paaugliai. Kaip manote, kodėl tabako ir alkoholio kompanijos reklamose taip stengiasi patraukti jaunimo dėmesį? Pasirodo, būtent 12 – 13 m. paaugliai jau pradeda eksperimentuoti su šiomis medžiagomis. 90 proc. rūkorių rūkyti pradėjo aštuoniolikos metų ir ankščiau.
  • Reklama galinga. Net ir tiems paaugliams, kurie niekada nebandė rūkyti, bet matė tabako reklamas, išauga tris kartus didesnis pavojus, kad greitu metu jie vis dėlto pabandys rūkyti, nei tiems, kurie tokių reklamų nematė.
  • Reklama turi įvairių formų. Alkoholinių gėrimų kompanijos kuria internetinius puslapius, kuriuose reklamuojami alkoholiniai gėrimai. Dauguma jų orientuoti į jaunimą, nes juose gausu interaktyvių žaidimų ir konkursų, kurių nugalėtojams siūlomi patrauklūs prizai.